Wiadomości z Piekar Śląskich

Miejski Rzecznik Konsumentów nieobecny do 15 sierpnia

  • Dodano: 2025-08-11 11:30

Urząd Miasta Piekary Śląskie informuje, że Miejski Rzecznik Konsumentów będzie nieobecny w dniach od 11 sierpnia do 15 sierpnia. W związku z tym, wszelkie sprawy związane z pomocą konsumencką należy kierować po tej dacie, począwszy od 18 sierpnia.

Dostęp do bezpłatnych porad prawnych dla konsumentów

Podczas nieobecności rzecznika, konsumenci mogą skorzystać z bezpłatnych porad prawnych w sprawach konsumenckich pod adresem e-mail: [email protected] oraz telefonicznie:

  • 801 440 220 (opłata według taryfy operatora),
  • 22 266 76 76.

Dodatkowo, pomoc oferują również instytucje zewnętrzne:

Pomoc w sprawach pilnych – kontakt do instytucji wspierających

  • Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach – ul. Brata Alberta 4, tel. 32 35 68 100, e-mail: [email protected],
  • Federacja Konsumentów Oddział Katowice – ul. Mickiewicza 4, tel. 32 206 85 84, e-mail: [email protected], poniedziałki, środy i czwartki w godz. 12:00-16:00 (można umówić wizytę pod nr 503-977-653).

Specjalistyczne porady

Przypomnienie dla konsumentów

Zgodnie z ustawą, konsumentami są osoby fizyczne dokonujące czynności prawnych niezwiązanych z działalnością gospodarczą. Wnioski i zapytania kierowane do rzecznika muszą zawierać imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz telefon kontaktowy, aby mogły zostać rozpoznane.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu PiekarySlaskie.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również