Miejski Rzecznik Konsumentów nieobecny do 15 sierpnia

Czas czytania: 5 min.

Urząd Miasta Piekary Śląskie informuje, że Miejski Rzecznik Konsumentów będzie nieobecny w dniach od 11 sierpnia do 15 sierpnia. W związku z tym, wszelkie sprawy związane z pomocą konsumencką należy kierować po tej dacie, począwszy od 18 sierpnia.

Dostęp do bezpłatnych porad prawnych dla konsumentów

Podczas nieobecności rzecznika, konsumenci mogą skorzystać z bezpłatnych porad prawnych w sprawach konsumenckich pod adresem e-mail: [email protected] oraz telefonicznie:

  • 801 440 220 (opłata według taryfy operatora),
  • 22266 76 76.

Dodatkowo, pomoc oferują również instytucje zewnętrzne:

Pomoc w sprawach pilnych – kontakt do instytucji wspierających

  • Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach – ul. Brata Alberta 4, tel. 32 35 68 100, e-mail: [email protected],
  • Federacja Konsumentów Oddział Katowice – ul. Mickiewicza 4, tel. 32 206 85 84, e-mail: [email protected], poniedziałki, środy i czwartki w godz. 12:00-16:00 (można umówić wizytę pod nr 503-977-653).

Specjalistyczne porady

Przypomnienie dla konsumentów

Zgodnie z ustawą, konsumentami są osoby fizyczne dokonujące czynności prawnych niezwiązanych z działalnością gospodarczą. Wnioski i zapytania kierowane do rzecznika muszą zawierać imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz telefon kontaktowy, aby mogły zostać rozpoznane.

Autor / Źródło
Ewa Kurpas / UM Piekary Śląskie

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe