Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie przypomina, że składanie wniosków w ramach programu "Dobry start”, który pozwala uzyskać dofinansowanie w wysokości 300 złotych na rzecz uczniów rozpoczynających rok szkolny, odbywać będzie się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
W jaki sposób można złożyć wniosek?
Wszyscy rodzice mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
- przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
- przez bankowość elektroniczną
- przez portal PUE ZUS.
Kiedy składać wnioski?
Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 roku. Złożenie wniosku do końca sierpnia gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), środki trafią na konto w ciągu 2 miesięcy od jego przedłożenia.