Wiadomości z Piekar Śląskich

Wybierz najlepsze projekty z wykorzystaniem funduszy UE!

  • Dodano: 2018-05-21 11:00

Mieszkańcy gmin z terenu Metropolii Górnośląsko-Zagłębiowskiej mogą wziąć udział w etapie regionalnym europejskiego konkursu „Let the Stars Shine” i wybrać najlepsze zrealizowane inwestycje finansowane ze środków Unii Europejskiej.

Celem konkursu zainicjowanego przez posła do Parlamentu Europejskiego Lamberta van Nistelrooija jest wyłonienie najlepszych projektów realizowanych w miastach z wykorzystaniem środków z Unii Europejskiej. Jak mówią sami organizatorzy, ideą konkursu jest odkrycie i pokazanie prawdziwych gwiazd – projektów, które w najlepszy sposób wykorzystały fundusze europejskie, a także sprawdzenie, czy inwestycje przy wsparciu funduszy europejskich są dostrzegane i prawidłowo identyfikowane.
W obowiązującej w tym roku formule to mieszkańcy danych miast Metropolii wskazują projekty – „gwiazdy”.

Uczestnicy do 31 maja dokonują zgłoszeń poprzez formularz na stronie internetowej www.konferencjamiasto.pl/konkurs, odpowiadając na pytanie: “Najlepsza inwestycja współfinansowana z Funduszy Europejskich w Twojej okolicy to…?”. Jedno zgłoszenie powinno wskazywać jeden projekt, ale uczestnik konkursu może zgłosić dowolną ilość projektów. Najlepsze uzasadnienia zostaną nagrodzone. W drugim etapie konkursu, spośród dokonanych zgłoszeń Kapituła konkursu dokona wyboru najlepszych projektów.

Organizatorem konkursu „Let the Stars Shine” w województwie śląskim jest poseł do Parlamentu Europejskiego dr Jan Olbrycht. Honorowy patronat na konkursem objęli Marszałek Województwa Śląskiego Wojciech Saługa oraz Przewodniczący Zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Kazimierz Karolczak.

Więcej informacji oraz regulamin na stronie: www.konferencjamiasto.pl/konkurs.


Źródło: UM Piekary Śląskie

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu PiekarySlaskie.com.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również